04.07.2014

Hotel Osijek dobitnik nagrade 2014 Tripadvisor Certificate of Excellence

Prepoznat kao izvrstan hotel prema recenzijama gostiju na stranici Tripadvisor, najvećem svjetskom putničkom portalu

Osijek,  2.7.2014. Hotel Osijek primio je nagradu TripAdvisor® Certificate of Excellence. To je nagrada koja nagrađuje ugostiteljsku izvrsnost , a dodjeljuje se objektima koji kontinuirano ostvaruju izvanredne recenzije gostiju na stranici Tripadvisor i po kvaliteti se svrstavaju u najboljih 10 % objekata na svijetu.

Tripadvisor je stranica za ocjenu kvalitete u turizmu na kojoj gosti ocjenjuju objekte koje su posjetili. Pri dodjeljivanju nagrade za izvrsnost  Tripadvisor koristi vlastiti algoritam za određivanje dobitnika na temelju mišljenja i ocjene gostiju. Objekti moraju održati ukupnu ocjenu barem 4 od 5, te količinu i kontinuitet recenzija. Dodatni kriteriji uključuju zastupljenost i popularnost objekta na stranici.

„Jako smo sretni zbog ove nagrade i ona je potvrda da gosti prepoznaju  našu posvećenost stalnom unapređenju kvalitete i stvaranju gostima ugodnog okruženja. U komentarima obično hvale interijer, pogled na Dravu, izvrsnu hranu, dobru lokaciju, ali od svih komentara najdraži su nam oni da imamo izvrsno osoblje, profesionalno, ali srdačno i uvijek nasmijano. Upravo je to ono čemu težimo, da gosti u Osijeku osjete toplu slavonsku dobrodošlicu i drago nam je da u tome uspijevamo. Zahvaljujemo se svim gostima koji su odvojili vrijeme za komentar i ocjenu svog boravka u hotelu Osijek“, rekla je Sandra Đurđević, direktorica hotela. „Svaka nagrada je vrijedna, ali priznanje izvrsnosti na temelju nečeg tako  opipljivog kao što su recenzije gostiju koji su kod nas boravili ima posebno značenje jer je za svaki posao mišljenje klijenata najvažniji pokazatelj kvalitete.“

“TripAdvisor sa zadovoljstvom nagrađuje izuzetne ugostiteljske tvrtke za dosjednu izvrsnost“, rekao je Marc Charron, Predsjednik TripAdvisora za poslovne subjekte. “ Certificate of Excellence nagrada daje najboljim objektima širom svijeta priznanje koje zaslužuju, na temelju komentara od onih koji su im najvažniji- njihovi gosti. Od Australije do Zimbabvea želimo čestitati svim izvrsnim ugostiteljskim objektima što putnicima nude  vrhunska iskustva.“

 Tripadvisor je najveći svjetski turistički portal* koji putnicima omogućuje planiranje  savršenog putovanja. Tripadvisor nudi pouzdane savjete stvarnih putnika i široku paletu turističke ponude i alata za planiranje, povezanih s mogućnostima rezervacije. Tripadvisor stranice čine najveću putničku zajednicu na svijetu, dosežući gotovo 260 milijuna posjetitelja mjesečno** s više od 150 milijuna recenzija koje pokrivaju više od 4 milijuna smještajnih objekata, restorana i turističkih atrakcija. Web stranice djeluju u 39 zemalja svijeta. Tripadvisor također uključuje i Tripadvisor za poslovne korisnike, odjel koji omogućuje turističkoj industriji pristup milijunima mjesečnih Tripadvisor posjetitelja.

TripAdvisor, Inc. (NASDAQ: TRIP) upravlja web stranicama pod još 22  putnička branda: www.airfarewatchdog.com, www.bookingbuddy.com, www.cruisecritic.com, www.everytrail.com, www.familyvacationcritic.com, www.flipkey.com, www.gateguru.com, www.holidaylettings.co.uk, www.holidaywatchdog.com, www.independenttraveler.com, www.jetsetter.com, www.niumba.com,  www.onetime.com, www.oyster.com, www.seatguru.com, www.smartertravel.com, www.tingo.comwww.travelpod.com, www.tripbod.com, www.vacationhomerentals.com, www.virtualtourist.com, and www.kuxun.cn
 *Source: comScore Media Metrix for TripAdvisor Sites, worldwide, Q1 2014
 **Source: Google Analytics, average monthly unique users, Q1 2014; does not include traffic to daodao.com

 

prethodna sljedeća